Aba Pénzügyi- és Befektetési Tanácsadó Rt.

Ügyvitel

Az ügyviteli szolgáltatást – amit abban az időben még nem volt szokás a cégtől elkülönítve outsourcingban végezni – az elsők között kezdtük el 1987-ben, ekkor még szövetkezeti formában. 1989-ben megszületett a Gt., amely lehetővé tette mindenki számára a működést korlátolt felelősségű társasági formában (Kft.). Mi azonnal éltünk a lehetőséggel, és a svájci Fittich AG. és belföldi magánszemélyek részvételével, az elsők között alapítottuk meg, a Fittich & Aba Számítástechnikai és Ügyviteli Kft.-t,. Tevékenységünk így, 30 éves múltra tekint vissza. Ezt a lépéselőnyt – reményeink szerint – a mai napig sikerült megtartanunk.

Cégünknél minden szakterületnek megvan a maga szakértője. A sűrű jogszabályváltozásokat követni tudó főkönyvelő irányítása alatt, nagy gyakorlattal rendelkező adatrögzítők végzik gyorsan és pontosan az adatfelvitelt, amelyet a rögzítést megkönnyítő szoftver segít. A kontírozó könyvelő ellenőrzi a felvitelt és kontírozza a szokásostól eltérő bonyolultabb tételeket, elkészíti a vegyes feladásokat, az adóbevallásokat, a mérleg és eredmény kimutatásokat, a kiegészítő mellékletet, együttműködve természetesen a főkönyvelővel.

A bérszámfejtés, társadalombiztosítás és munkaügy bonyolult és nagyon sok hibára lehetőséget adó területét erre szakosodott, felsőfokú szakirányú végzettséggel rendelkező szakember végzi.

Az ő munkáját is segíti az integrált ügyviteli rendszer, amely közvetlenül adja fel a számfejtés adatait a könyvelésnek a számítógép hálózaton keresztül, kiküszöbölve a lehetséges emberi hibákat. A bejelentéseket, bevallásokat átküldi az ÁNYK programnak. Az ügyfél felhatalmazása alapján ezt önállóan (saját felelősséggel) küldjük be a NAV felé. A rendszer bármelyik listánkat el tudja küldeni ügyfeleinknek PDF formátumban, interneten keresztül, (igény szerint XLS vagy DOC formátumban, vagy akár képben is). Az átutalásokat tartalmazó listákat, bérlistákat, kilépéshez tartozó anyagot, mindig automatikusan küldjük, a határidőt megelőzően, illetve azonnal. Az év végi zárást követően, minden bevallás, beszámoló, naplók, kartonok, analitikák szintén küldésre kerülnek. Ezen túlmenően bármilyen kérésnek eleget teszünk, hogy a cég vezetése teljes körűen tájékozódhasson társasága pillanatnyi helyzetéről, vagy bármilyen általa fontosnak tartott kérdéssel kapcsolatban, vagy a szükséges egyeztetésekhez.


Az ügyviteli szolgáltatást a kiterjedt – és ingyenes – tanácsadás teszi teljessé, amelyet a szakterülethez értő szakember ad, és amelyet kiegészít a mérnök-közgazdász végzettségű ügyvezető igazgató több mint 30 éves, eredményes vállalkozási gyakorlata alapján adott, a szorosan vett könyvelésen túlmutató tanácsadása. Az ügyviteli szolgáltatásra 20 millió forintos biztosítással rendelkezünk, azonban ezt még egyszer sem kellett igénybe vennünk a 30 év alatt.